2011. február 16., szerda

Üdv mindenkinek!

Ezen a blogon, mint gondolom, már rájöttetek, a Vizet az elefántnak című könyvhöz írt fanfictionöm lesz publikálva. :) Zsuzsa elolvastatta velem az eredeti könyvet, én pedig egyszerűen beleszerettem. Olyannyira, hogy muszáj folytatnom. :)
A történet az eredeti könyv eseményei után játszódik, és bemutatja, milyen is lehetett Jacob Jankowski és a családja élete a Ringling cirkuszban és miután letelepedtek. Jacobék háza egy éjszaka titokzatos körülmények között kigyullad. De vajon kinek állt érdekében végezni a Jankowski családdal?
Igyekszem könyv- és valósághű maradni a teljes történet során. Ebben és még sok minden másban is Zsuzsa segít majd nekem a meglátásaival és tanácsaival. Ezt ezennel is köszönöm neki! :)
Remélem, hogy a történetem elnyeri majd a tetszéseteket! Kíváncsian várok minden építő pozitív vagy negatív kritikát. Jó olvasást mindenkinek! :)

10 megjegyzés:

  1. Szió Adri,

    nagyon szuper ötlet!!! Így már tudom is melyik könyvet olvassam következőnek. Remélem könnyen hozzá lehet jutni a könyvesboltokban.

    Nagyon várom, hogy olvashassam majd az új történetedet! :)))

    puszi
    Edina

    VálaszTörlés
  2. Mindenképpen olvasd el a könyvet, mert nagyon-nagyon-nagyon jó. :) Remélem, hogy az eredeti után a ficem is tetszeni fog majd. :) Pussz :)

    VálaszTörlés
  3. Ok, akkor meek a könyvtárba kivenni az eredetit, h minél hamarabb belekezdhessek majd ebbe is :)
    De legalább, ha kicsit tovább tart az eredeti, akkor egybe olvashatok majd el több fejezetet és kevésbé akarlak majd kinyírni. :)
    Szal írj sokat, mire a végére érek az eredetinek! ;)
    Pusz

    VálaszTörlés
  4. Hihi, azért megtisztelő, hogy miattam akarjátok minél előbb elolvasni az eredetit. :D Az biztos, hogy nem fogsz csalódni sem te, sem mások az eredeti könyvben! :)
    Írok, írok, bár nem ígérem, hogy sokat, mert a többi történetemet is írnom kell, és azok az olvasók többsége miatt elsőbbséget élveznek, de amikor csak tudom, írom ezt is. :) Pussz :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Hihetetlenül megörültem az ötletednek! ♥
    Az egyik kedvenc könyvem a Vizet az elefántnak, már többször is kiolvastam. :D
    Ha a többi ficedből indulok ki, akkor biztosan ez is nagyon fog tetszeni.
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy te is ilyen lelkes vagy! Én is imádom a könyvet, nagyon megfogott, ezért is álltam neki ficet írni hozzá. :) Remélem, hogy elnyeri majd a tetszésedet! :) Pussz :)

    VálaszTörlés
  7. Szia.

    Nagyon szuper az ötlet! Én azt szeretném kérdezni, hogy aki még nem olvasta a könyvet az is érteni fogja?? :D

    Pusz

    VálaszTörlés
  8. Igen, érteni fogja, viszont lesz a ficemben pár spoiler, úgyhogy csak akkor olvassátok először a ficemet, ha nem bánjátok, hogy lelő pár poént a könyvből. :) Pussz :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Nagyon tetszett :)
    Örülök hogy nekikezdtetek és még lengyelül is tanultok le a kalappal :)
    Nem tudom ki akarta bántani Őket ,de nyugodtan küldjétek hozzám szívesen adnék neki pár nagy pofont amiért majdnem megölte Rosie-t (meg persze a többieket)Köszi hogy belekezdtél meg Zsuzsának is hogy segít olyan hiányérzetem maradt amikor vége lett!
    Puszi
    Timi

    VálaszTörlés
  10. Örülök, hogy tetszett, köszönöm. :) A lengyelül tanulás igaziból annyit jelent, hogy van lengyelül tudó olvasói segítségünk, és az ember fejében marad az a pár szó, amit az épp aktuális fejezethez megkérdezett. :D Vagy legalább is, nekem a fejemben marad. :)
    Ez aranyos, hihi. :D Hogy Rosie majdnem megölése az első, amit említesz, nem a családé. :D
    Én köszönöm, hogy olvasod, pussz neked is! :)

    VálaszTörlés